woensdag 24 maart 2010

Spijt!!

Gistermorgen werd er vanuit Lentevreugd bij Wassenaar/Vliegveld Valkenburg een griel gemeld. Ik bedacht dat ik dat vanmorgen maar eens moest gaan proberen. Had al uitgevogeld dat ik 't slimste kon fietsen vanaf station Leiden. Ik had vandaag wel een paar belangrijke dingen op kantoor te doen (algemeen directeur en ander hoog bezoek ontvangen, stukken directieteam overleg lezen en overleg voorbereiden, enz enz...) maar dacht dat ik best 's morgens eerst in mijn nette pak dat beest kon gaan doen. Helaas won mijn plichtsbesef het van mijn twitchershart. Dus zat ik vanmorgen om 8 uur weer braaf achter mijn bureau. Word er nota bene vanaf de plek waar gister de griel was, die overigens vandaag niet weer werd gevonden, een kuifkoekoek gemeld.... Zucht. Dat leert mij maar weer om die plicht af en toe niet al te serieus te nemen en meer op mijn gevoel af te gaan... Heb er vanmiddag bij de afscheidsborrel van de divisiedirecteur Milieu en Leefomgeving, die na 22 jaar de overstap naar Directie Telecom van EZ maakt maar een glaasje extra op genomen, om mijn 'verdriet te verdrinken'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten